Ramowy rozkład dnia

(grupy młodsze)

czasilość Forma aktywności
630 – 73060’ZSchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.,
730 – 80030’ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
800 – 81515’DĆwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
815 – 84530’ Czynności higieniczno- porządkowe, śniadanie
845 – 90015’Czynności higieniczno- porządkowe
900 – 93030’DZajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
930 – 100030’ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
1000 – 110060’RSpacer, obserwacje przyrodnicze
1100 – 111515’DKrąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
1115 – 114530’ Czynności higieniczno- porządkowe, drugie śniadanie
1145 – 120015’Słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
1200 – 134515’Wypoczynek na leżakach
1345 – 140015’ Czynności higieniczno- porządkowe, zabawa ruchowa
14.00 -143030’Obiad
1430 – 144515’DZabawy  dydaktyczne
1445 – 160075’ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna  (pobyt w ogrodzie)
1600-170060’ZRozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela = 4h.15
R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu =1.
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego = 1

(grupy starsze)

czasilość Forma aktywności
630 – 73060’ZSchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.,
730 – 80030’ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi.
800 – 81515’DĆwiczenia poranne
815 – 84530’ Czynności higieniczno- porządkowe, Śniadanie
845 – 90015’Czynności higieniczno- porządkowe
900 – 100060’DZajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
1000 – 103030’ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna.
1030 – 111545’RAktywność ruchowa w ogrodzie
1115 – 114530’ Czynności higieniczno- porządkowe, Drugie śniadanie
1145 – 120015’DKrąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
1200 – 124545’DBajko terapia/ Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści
1245 – 134560’RSpacer, obserwacje przyrodnicze
1345 – 140015’Czynności higieniczno- porządkowe
1400 – 143030’Obiad
1430 – 160090’ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi  (pobyt w ogrodzie przedszkolnym).
1600 – 170060’ZRozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela = 4h 30
R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu =2
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego =2
© 2020 Wszystkie Prawa Zastrzeżone - Niepubliczne Przedszkole nr 2 im. Szewczyka Dratewki